19 Haziran 2019 Çarşamba

M.K. ATATÜRK / “Benim hayatta yegane fahrim, servetim Türklükten başka b...



Mustafa Kemal ATATÜRK'TEN özlü sözler:
“Benim hayatta yegane fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir.” M.K.ATATÜRK
* * * * * * * * * * * * * * * * *
“Geraktiğinde Vatanı için bir tek fert gibiyekpare azim ve karar ile çalışmasını bilen bir millet elbette büyük bir geleceğe layık ve aday olan bir millettir.” M.K.ATATÜRK
* * * * * * * * * * * * * * * * *
“Milli Mücadelelere şahsi hırs değil, milli deal, milli onur sebep olmuştur.” M.K.ATATÜRK
* * * * * * * * * * * * * * * * *
“Bu Millet dava uğruna kılı kıpırdamadan canını vermeye razı olmasaydı ben hiç bir şey yapamazdım.” M.K.ATATÜRK
* * * * * * ** * * * * * * * *
“Ben icap ettiği zaman en büyük hediye olmak üzere, Türk Milletine canımı vereceğim.” M.K.ATATÜRK
* * * * * * * * * * * * * * * * *
“Biz cahil dediğimiz zaman, mektep okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.” M.K.ATATÜRK

Hiç yorum yok: